مجله زیبایی

آشنایی با بهترین برندهای ماساژور پا

در خیلی از فرهنگ‌ها برای کمک به بهبود سلامت بدن، معمولاً اولین کار ماساژ دادن بدن و پا‌ها بوده است. برای انجام ماساژ پا انواع شیوه‌های مختلف مثل شیاتسو و رفلکسولوژی به کار گرفته می‌شد. اعتقاد بر این بوده است که وارد کردن فشار به پا‌ها می‌تواند هفت هزار انسداد‌های شدید را در بقیه اعضای بدن آزاد کند. همچنین اکثر اوقات ماساژ پا را به عنوان روشی برای بهبود آسیب‌پذیری، تسکین درد‌ها و کاهش استرس مورد استفاده قرار می‌دهند.
معمولاً اولین ابزار مورد استفاده برای ماساژ پا با دست بوده است. اما امروزه دیگر این کار را ندارد و روش‌های بهتری برای انجام ماساژ پا مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله قرار است درباره بهترین برند ماساژور پا و ویژگی‌های مختلف ماساژور‌ها صحبت کنیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

ماساژ دادن پا با بهترین برند ماسآژور پا

ماساژور پا چیست؟

به دلیل این که افراد زیادی خواهان انجام ماساژ پا هستند، شرکت‌های مختلفی برای تولید ماساژور‌های شروع به کار کردند و از تکنیک‌های مختلف برای افزایش میزان‌ سلامتی پا‌ها بهره گرفتند. به طوری که انواع تکنیک‌های ماساژ غلطکی، ضربه‌ای و ویبره را در برخی از دستگاه‌ها ترکیب کردند و دستگاه های بسیار مجهزی طراحی و تولید کردند.
به طور کلی می‌توان گفت دستگاه ماساژور پا وسیله‌ای برای کمک به رفع خستگی عضلات قسمت‌های مختلف پا است که بر کاهش درد آن‌ها، برطرف کردن گرفتگی‌های عضلات، بازیابی انرژی پا‌ها و… تأثیر دارد. این دستگاه از طریق برق کار می‌کند و از طریق برنامه‌های پیش فرض دستگاه می‌تواند قسمت‌های مختلف پا را ماساژ دهد. معمولاً در محیط خانه یا محل کار نیز قابل استفاده هستند.

دستگاه ماساژور پا و عکس نوشته "معرفی 4 برند محبوب ماساژور پا"

بهترین برند های ماساژور پا

همانطور که گفتیم، شرکت های مختلفی، دستگاه ماساژور پا را تولید می با آگاهی بیشتریکنند. در این قسمت قصد داریم، بهترین برند های ماساژور پا را به شما معرفی کنیم، تا با آگاهی بیشتری، ماساژور پا مورد نظرتان رو اتنخاب کنید.

دستگاه ماساژور پا کامفورت مدل F4020

از مزایای استفاده از دستگاه ماساژور پا کامفورت می‌توان به درگیر کردن تمام عضلات بدن در فرآیند ماساژ پا و افزایش میزان گردش خون و سوخت و ساز بدن اشاره کرد. همچنین می‌توان در کاهش درد پا و رسیدن به آرامش روانی برای افراد استفاده شود. همچنین با استفاده مرتب این دستگاه می‌توان به عضلات قدرتمند رسید. برخی از ویژگی‌های موجود در این دستگاه نیز می‌تواند به چربی سوزی و لاغری بدن کمک کند.

از معایب این دستگاه‌ها می‌توان گفت افرادی که دارای بیماری‌های خاص هستند نباید از ماساژور‌های ضربه‌ای استفاده کنند. همچنین حسنی در ده سالگی نرسیده‌اند، در صورت استفاده از ما شارژر به صفحه رشد بدنی آن‌ها صدمه برسد و رشد طبیعی آن‌ها را دچار اختلال کند. از دیگر نقاط ضعف این دستگاه می‌توان به سختی حمل و نقل و نگهداری آن اشاره کرد.

ماساژور پا برند کافورت مدل F4020

دستگاه ماساژور پا برند آی ریلکس مدل KR818

استفاده از دستگاه ماساژور پا آی ریلکس به عنوان بهترین برند ماساژور پا ، معمولاً در افزایش جریان خون و تنظیم آن تأثیر زیادی دارد. این دستگاه از ماساژ غلتکی و مالشی ترکیبی برای نواحی مختلف کف پا استفاده می‌کند. کیسه‌های هوای موجود در این دستگاه می‌تواند قسمت‌های مختلف مثل پاشنه، نوک پنجه، قوس پا و کناره‌های آن را ماساژ دهد.

همچنین ماساژور پا مارک آی ریلکس دارای برنامه‌های اتوماتیک است که در کنار استفاده از ریموت کنترل برای روشن و خاموش کردن، می‌توانید قابلیت‌های مختلف آن را تنظیم کنید. بدون اینکه از جای خود تکان بخورید!

مزایا و معایب استفاده از دستگاه ماساژور پا آی ریلکس

از مزایای استفاده از دستگاه ماساژور آی ریلکس می‌توان به کاهش سلولیت‌های موجود در پوست کف پا و کمک به کلاژن‌سازی پوست پا اشاره کرد. همچنین قابل حمل است و می‌توان به راحتی آن را با خود به همه جا برد. دستگاه ماساژور آی ریلکس می‌تواند سرعت دفع مواد زائد از بدن را افزایش دهد. این دستگاه می‌تواند به افزایش هورمون‌های رشد کمک کند. در چربی سوزی و لاغری نیز تأثیرات زیادی دارد.

از معایب استفاده از دستگاه ماساژور آی ریلکس می‌توان گفت برای افرادی که فشار خون بالا دارند قابل استفاده نیست چرا که میزان گردش خون و فشار خون را بالا می‌برد. همچنین زنان باردار نمی‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. چرا که ممکن است سلامت فرد و جنین به خطر بیافتد و باعث ایجاد لخته در بدن آن‌ها شود.

دستگاه ماساژور پا مدل آی ریلکس

دستگاه ماساژور پا برند بیورر

از بهترین برند ماساژور پا می‌توان به برند بیورر اشاره کرد. این دستگاه قابلیت تا شدن دارد و برای ماساژ دادن از سه روش مختلف گرمایی، ارزشی و حباب‌های هوا استفاده می‌کند. همچنین از نور مادون قرمز که خاصیت تسکین درد دارد، بهره می برد. وسط این دستگاه دارای یک سنگ پا است که می‌تواند کف پا را ماساژ دهد. برآمدگی‌های موجود در ماساژور می‌تواند لذت انجام ماساژ پا را دو چندان کند.

مزایا و معایب استفاده از دستگاه ماساژور پا بیورر

از مزایا دستگاه ماساژور پا بیورر می‌توان به اشغال جای کم توسط دستگاه اشاره کرد. چرا که بعد از تا شدن، بسیار کوچکتر از حجم واقعی می‌شود. همچنین دارای روکش برای جلوگیری از ورود آب به دستگاه است که می‌تواند ماساژور را محافظت کند. کف دستگاه ضد لغزش است و مانع از سر خوردن پا در هنگام انجام ماساژ می‌شود. به بهبود گردش خون و کاهش میزان استرس و آرامش روانی افراد کمک زیادی می‌کند. برای مشکلات بی‌خوابی و درمان آن معمولاً راهکار مناسبی است.

از معایب دستگاه ماساژور بیورر می‌توان گفت که برای افراد مسن قابل استفاده نیست. چرا که می‌تواند پوکی استخوان را در آن‌ها تقویت کند و فشار خون آن‌ها را بالا ببرد. همچنین زنان باردار در صورت استفاده از دستگاه ممکن است برای جنین خود خطرات مختلفی به وجود آورند. ممکن است در صورت داشتن مشکلات در قسمت ستون فقرات، ماده از این دستگاه میزان درد و صدمه به آن را افزایش دهد.

یک خانم نشسته روی بهترین برند دستگاه ماساژور پا

دستگاه ماساژور پا برند امسیگ

ماساژور پا برند امسیگ یکی از ماساژور‌های پا پر قدرت و دارای تأثیر گرمای مادون قرمز در پا است. استفاده از این ماساژور به آسانی صورت می‌گیرد و طراحی زیبا و کارآمدی دارد. این ماساژور به دلیل خاصیت چرخان بودن، می‌تواند جریان خون در کل بدن را افزایش دهد و باعث گرمای بدن شود. از شش صفحه گردان و چرخشی تشکیل می‌شود. سه برامدگی توپی در هر صفحه وجود دارد. می‌تواند به طور انتخابی در دو جهت مختلف بچرخد.

مزایا و معایب استفاده از دستگاه ماساژور پا امسیگ

دستگاه ماساژور پا امسیگ دارای مزیت‌های مختلف مثل کاربرد آسان و جابجایی راحت است. معمولاً برای اکثر افراد قابلیت استفاده دارد. بر تسکین درد و افزایش میزان آرامش افراد تأثیر زیادی دارد. می‌تواند همه عضلات بدن را در سوخت و ساز درگیر کند.

از معایب استفاده این دستگاه نیز می‌توان گفت برای افراد دارای فشار خون بالا مناسب نیست. همچنین افراد مسن به دلیل حساسیت‌های مختلف استخوان پا نباید از این دستگاه استفاده کنند. افراد زیر ۱۲ سال نیز به دلیل قرار گرفتن در سنی رشد بهتر است از این دستگاه استفاده نکنند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله درباره بهترین برند ماساژور پا صحبت کردیم و چندین برند مختلف را برای شما معرفی کردیم. مزایا و معایب استفاده هر یک از این دستگاه‌ها را بیان کردیم. هر یک از این برندها مورد تایید انواع سازمان ها هستند و همچنین دارای انواع استانداردهای مختلف جهانی هستند.

حال بر اساس اطلاعات موجود در مقاله می‌توانید به خرید ماساژور مناسب اقدام کنید و بر اساس نیازتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در پایان می‌توان گفت استفاده از این دستگاه‌ها بر رفع خستگی و گرفتگی عضلات کمک زیادی می‌کند و می تواند از نظر روانی نیز بدن شما را به آرامش برساند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت شفا اقدام به خرید دستگاه ماساژور پا از برندهای معرفی شده، کنید و با انواع بهترین برند ماساژور پا آشنایی بیشتری پیدا کنید.

منایع: glamour , reviewed , amazon

فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا

سوالات متداول

  • ماساژور پا چیست؟

از دستگاه ماساژور پا ، برای ماساژ دادن و رفع خستگی و درد های عضلانی پا استفاده می شود.

  • خواص ماساژور پا چیست؟

مزایا و خواص ماساژور پا عبارتند از: کاهش درد پاها، ایجاد احساس آرامش، جلوگیری از آسیب رسیدن به پا، کاهش درد های عضلانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *