مجله زیبایی

معرفی کاربرد و مزایا بهترین دستگاه اولتراسوند به همراه قیمت روز

همه ماه به زیبایی اهمیت می دهیم و هیچ وقت برای ما بی اهمیت نبوده که پوست جذاب و شادابی داشته باشیم. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی ابزارهای زیادی جایگزین مواد آرایشی شدند و توان و سلامت پوست را بالا بردند. مسئله زیبایی پوست  از گذشته تا به امروز یک مسئله مهم در زندگی اشخاص بوده است و هر شخصی با توجه به امکانات زمان خود درگیر این مسئله بوده است. دستگاه اولتراسوند خانگی یکی از بهترین ماساژورهای صورت و بدن است، که باعث شادابی، طراوت و جوانسازی پوست می‌شود. اگر به داشتن پوست شفاف وصاف علاقه مند هستید، لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دو عدد از بهترین دستگاه اولتراسوند زیبایی خانگی

دستگاه اولتراسوند چیست؟

دستگاه اولتراسوند بهترین جایگزین برای استفاده از لوازم زیبایی و مراقبت از پوست می باشد. دستگاه اولتراسوند زیبایی طوری طراحی شده که همانند یک ماساژور عمل می کند. یک نکته جالب‌ در مورد این دستگاه این است که به دلیل ماساژ صورت و بدن، سیستم گردش خون را تقویت می‌کند و باعث خون‌رسانی به بافت‌ها می‌شود. همین امر باعث شده اکسیژن و مواد مغذی به بافتها رسیده و باعث شادابی پوست شود. در واقع با تولید امواج صوتی و فرکانس بالا، باعث تحریک بافت های آسیب دیده شده و به بهبود بافت ها کمک می‌کند.

دستگاه اولتراسوند خانگی با دستگاه اولتراسوند فیزیوتراپی کاملاً فرق داشته و کاربردهای متفاوتی نیز دارند. دستگاه اولتراسوند زیبایی با نفوذ مستقیم بر روی پوست به سرعت گرمای بافت پوست را افزاش می‌دهد و هدف ما آشنایی بیشتر شما با این دستگاه می باشد. دستگاه التراسوند خانگی در مدل‌های مختلفی طراحی شده است که هر کدام کاربردهای مخصوصی دارند.

یک خانم جوان و کاربرد های بهترین دستگاه اولتراسوند زیبایی

کاربرد دستگاه اولتراسوند خانگی

استفاده آسان از دستگاه اولتراسوند در منزل، سفر، محل کار و طراحی زیبای آن باعث شده متقاضیان زیادی داشته باشد. این دستگاه توسط امواج اولتراسوند، چین و چروک و خطوط ریزی که در طول زمان روی پوست به وجود آمده را از بین می‌برد.

به طور کلی کاربرد دستگاه اولتراسوند به شرح زیر است:

  • بهبود سریع بافت های آسیب دیده
  • بهبود التهابات
  • از بین بردن گرفتگی عضلات
  • بهبود زخم هایی که بر روی پوست ایجاد شده

همچنین علاوه بر موار بالا، دستگاه اولتراسوند مزایای دیگر نیز دارد. شما با خرید این محصول می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. به دلیل اینکه اگر این دستگاه را داشته باشید دیگر نیازی به مراجعه به پزشک برای جوانسلزی پوست صورت خود را ندارید و هزینه‌های اضافی پرداخت نمی‌کنید. شما برای استفاده از این دستگاه محدود به مکان وزمان خاصی نیستید و  به راحتی می توانید در منزل این کار را شخصا انجام دهید.

سه عدد از بهترین های دستگاه اولتراسوند زیبایی خانگی

معرفی بهترین مارک های دستگاه اولتراسوند

دستگاه اولتراسوند برای تقویت پوست و زیبایی طراحی شده است، که امروزه جایگزین مواد آرایشی شده و باعث بهبود و سلامت پوست می شود. این دستگاه مدل‌های متفاوتی دارد، که متناسب با نوع پوست و نیاز هر شخصی باید مورد استفاده قرار بگیرد. بهترین های دستگاه اولتراسوند عبارتند از:

دستگاه اولتراسوند خانگی هات اند کلد (سرد و گرم)

دستگاه هات اند کلد  با تنظیم دمای مناسب بر روی پوست، باعث آبرسانی به پوست می‌شود و میزان ترشح چربی پوست را تا حد امکان کاهش می‌دهد. نور قرمز و آبی که در این دستگاه طراحی شده است  از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

  • دستگاه آلتراسونیک هات اند کلد گرم، باعث افزایش گردش خون و شفاف سازی پوست می شود.
  • دستگاه آلتراسونیک هات اندکلد سرد، خاصیت سفت کننده پوست را دارد و باعث کوچک شدن منافذ باز و رفع چین و چروک پوست می‌شود.

برای اطلاع کامل از قیمت و مسخصات این محصول، می توانید به صفحه خرید دستگاه اولتراسوند سرد و گرم مراجعه نمایید.

دستگاه جوانسازی ار اف و التراسوند

این دستگاه برای جوانسازی پوست استفاده می شود. باعث صافی پوست و کاهش چین وچروک، از بین رفتن آکنه، التهاب و جوش می‌شود. دستگاه آر اف  فرکانس بالایی دارد و شیوه درمان آن به صورت نفوذ حرارتی است. از این دستگاه برای بازسازی کلاژن درم استفاده می‌شود. ضخامت درم را  افزایش داده و چروکها را از بین می‌برد. یکی از بهترین روشها برای جوان سازی پوست است.

برای اطلاع کامل از قیمت و مسخصات این محصول، می توانید به صفحه خرید دستگاه جوانسازی آر اف و اولتراسوند مراجعه نمایید.

دستگاه اولتراسوند نور فوتون

این دستگاه امواج التراسونیک دارد، که باعث از بین رفتن چروک پوست و جذب مواد مغذی به پوست و ماساژ صورت می شود. همچنین برای لیفت صورت و پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه اولتراسوند نور فوتون مناسب برای هر نوع پوستی می باشد، پوست خشک، چرب یا مختلط. این دستگاه در سه رنگ طراحی شده است. به رنگ آبی، قرمز و سبز که هر کدام قابلیت‌‍های خاص خودشان را دارند.

برای اطلاع کامل از قیمت و مسخصات این محصول، می توانید به صفحه خرید دستگاه اولتراسوند با نور فوتون مراجعه نمایید.

دستگاه لیفتینگ و جوانسازی آی پی ان با نور ال ای دی

عملکرد این دستگاه جلوگیری از شلی پوست و از بین بردن چین و چروک پوست می باشد و باعث تحریک متابولیسم پوست می‌شود. این دستگاه با پرتاب ارتعاشات بافت‌های پوست را به تولید پروتئین کلاژن دار وادار می کند و باعث افزایش جریان خون در بافت های پوست می شوند.

برای اطلاع کامل از قیمت و مسخصات این محصول، می توانید به صفحه خرید دستگاه اولتراسوند زیبایی خانگی مراجعه نمایید.

سخن آخر

با توجه به نیازهای روز دنیا و تمایل افراد برای داشتن چهره زیبا وهمچنین حفظ زیبایی با گذر زمان، استفاده از این ابزار می‌تواند کمک شایانی به افراد کند تا بتوانند همیشه چهره شادابی داشته باشند. دستگاه اولتراسوند یک محصول عالی با قابلیت حمل و آسان است و این امکان را به افراد می‌دهد تا بتوانند در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنند. اگر به دنبال راز جوانی هستید، پیشنهاد ما برای شما دستگاه اولتراسوند است.

منبع: stanfordhealthcare , ultrasoundsupply

فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا

سوالات متداول

  • بهترین برند دستگاه اولتراسوند کدام است؟

از بهترین برند های دستگاه اولتزاسوند می توان به دستگاه اولتراسوند با نور فوتون، دستگاه جوانسازی هات اند کلد، دستگاه اولتراسوند لاغری 6 کاره اشاره کرد.

  • مزایا دستگاه اولتراسوند زیبایی چیست؟

مزایا و فواید استفاده از دستگاه اولتراسوند عبارتند از: وزن بسیار سبک، کاربری بسیار راحت، رفع چین و چروک و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *