دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی و ایرانی 2023

زمانی که درباره لوازم آرایشی صحبت می‌کنیم اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد کیفیت آن است که یک لوازم آرایشی مرغوب باید غیرحساسیت زا و غیرآکنه زا باشد تا باعث بسته شدن منافذ پوست و جوش زدن نشود. شاید برایتان جالب باشد مصر باستان اولین خالق لوازم آرایشی در دنیا است اما ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس مخصوصا ایران از جمله کشورهای پرمصرف لوازم آرایشی هستند.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی و خارجی آشنا کنیم تا بتوانید با انتخاب و استفاده از آن‌ها بر روی صورتتان پوستی شاداب و سالم داشته باشید.

بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

قطب بازار لوازم ارایشی دنیا کشور فرانسه است. زیرا اکثر برندهای معروف لوازم آرایشی خارجی در فرانسه وجود دارند. علاوه بر این کشورهایی همچون انگلیس و امریکا نیز از این بازار سهم فروش زیادی را دارند در ادامه با 3 تا از برترین برندهای لوازم آرایشی حال حاضر دنیا آشنا کنیم.

برند لوازم آرایشی شنل (Chanel)

شنل بهترین و گران‌ قیمت‌ترین برند لوازم آرایشی حال حاضر دنیا با استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه رتبه اول را از آن خود کرده است. از جمله دلایل اصلی موفقیت شرکت شنل در این بازار پر رقابت، موارد زیر می‌باشد:

یک رژ لب و یک هایلایتر شنل

  • قدمت بسیار زیاد (نزدیک به یک قرن)
  • بدون الکل و رایحه‌های مصنوعی
  • تنوع بالا و کیفیت
  • ماندگاری بالا

قیمت اعجاب انگیز محصولات شنل

خیلی از مصرف کنندگان به دلیل قیمت بالای محصولات شنل از برندهای ارزان قیمت‌تر استفاده می‌کنند اما غافل از اینکه ماندگاری بالای محصولات شنل از استفاده متعدد لوازم آرایشی جلوگیری می‌کند.

استی لادر (Estee-Louder)

کرم پودر استی لادر

برند لوازم آرایشی استی لودر از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی جهان است که با بازاریابی خود، سهم فروش بالا و رتبه چهارم دنیا را در صنعت لوازم آرایشی از آن خود کرده است.

این برند انگلیسی در سال 1946 تاسیس شده و از آن زمان پیشرفت بزرگی در زمینه لوازم آرایشی داشته که قدمت زیاد آن باعث اعتماد هرچه بیشتر مصرف کنندگان شده است. همچنین برند استی لادر در حال حاضر دارای 27 نام تجاری از جمله آرامیس، آرین لاودر و جومالون و … است.

این برند لاکچری با مشتریان خاص خود به یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی سال 2023 تبدیل شده است.

کرم پودر از برند دیور

برند دیور (Dior)

اکثر افرادی که در حوزه لوازم آرایشی فعالیت دارند دیور را به مشتریان خود معرفی می‌کنند. این برند خالق فناوری ضد پیری بوده و انقلاب بزرگی را در صنعت محصولات مراقبت زیبایی بوجود آورده است. برند دیور در حال حاضر محصولات تجمل گرا و لاکچری خود را در سراسر دنیا با بسته بندی‌های شیک و لوکس به فروش می‌رساند.

4 مورد از بهترین برندهای لوازم آرایش ایرانی

برندهای خارجی در سطح دنیا کیفیتشان را ثابت کرده‌اند به همین علت خیلی از مصرفکنندگان فقط به برندهای خارجی اعتماد می‌کنند اما دلیل بر این نمی شود که برندهای ایرانی حرفی برای گفتن نداشته باشند و برندهای ایرانی را به طور کامل فراموش کنیم.

برند آرایشی مای (My)

استانداردهای بین‌المللی برند مای دلیلی بر مرغوب بودن محصولات آن می‌باشد که توانسته است به بهترین شکل در رقابت با رقبای خارجی رضایت مشتریان خود را جلب کند. از جمله افتخارات برند مای:

  • فعالیت در 5 قاره دنیاکرم پودر جدید مای
  • بزرگترین برند خاور میانه از نظر حجم تولید و فروش
  • پرفروش‌ترین برند لوازم آرایشی در ایران
  • دارای استانداردهای بین المللی
  • دارای گواهینامه‌های معتبر اروپایی مانند evic
  • تجویز محصولات مای برای بیماران توسط دست کم 4000 پزشک پوست و مو

سینره (Cinere) و این‌ لِی (Inlay)

 رژ لب از برند اینلی

شرکت سازنده 2 برند سینره و این‌لِی گروه طبیعت سبز زنده در سال 1376 با هدف مراقبت از سلامت شروع به کار کرده و از مواد ضد حساسیت و گیاهی استفاده می‌کند تا لوازم آرایشی این برند فاقد هرگونه مواد مضر مانند سرب و پارابن که سلامت شما را به خطر نمی‌ندازد.

لازم به ذکر است که قیمت مناسب و کیفیت محصولات لوازم آرایشی شرکت طبیعت سبز زنده باعث معروفیت و فروش بالای آن شده است.

کالیستا Callista

طبق اطلاعاتی که از بازار ایران به دست آمده است محصولات دارای بسته بندی شیک نسبت به محصولاتی با بسته بندی ضعیف یا فاقد بسته بندی فروش بیشتری دارند به همین منظور کالیستا تنوع رنگی را در بسته بندی خود برای جذب مشتری استفاده کرده است البته رنگ‌های شاد آن طرفدارهای خاص خودش را دارد.

همچنین این برند محبوب ایرانی با دانش خود محصولاتش را بر اساس ژنتیک و آب و هوای ایران تولید می‌کند و مواد اولیه خود را از کشورهای مطرح اروپایی وارد می‌کند اما تولید و بسته بندی کاملا در ایران انجام می‌شود به همین علت رقابت خوبی با برندهای مشهور خارجی دارد و به یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی تبدیل شده است.

هایلایتر کالیستابازار لوازم آرایشی یکی از پر سروصدا‌ترین مارکت‌های ایران و دیگر کشورهاست به حدی که ارزش این بازار جهانی در سال 2023، 805 ملیارد دلار تخمین زده شده است و این مبلغ هرسال بالغ بر 15 درصد افزایش خواهد داشت.

چگونه لوازم ارایشی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

برچسب اصالت کالا وزارت بهداشت بر روی محصولات یکی از بهترین راه‌ها برای شناسایی لوازم آرایشی اورجینال از فیک است .

 مقایسه شکل ظاهری محتوای و بسته بندی محصول با نمونه اصلی برند یکی دیگر از روش‌های تشخیص محصول اصل از تقلبی است اما خیلی از تولیدکنندگان زیرزمینی لوازم آرایشی بسته بندی خود را مشابه نمونه اصلی تولید می‌کنند و حتی لیبیل فیک وزارت بهداشت را بر روی محصولات می‌زنند.

اما بهترین و ساده‌ترین راه برای خریدی مطمئن و بدون دغدغه فروشگاه معتبر و قابل اعتماد است که تیم ماها کازمتیک از معتبر‌ترین فروشگاه‌های لوازم ارایشی و بهداشتی کشور در این ضمینه است که می‌توانید محصولات مورد نظر خود را در سایت ما تهیه کنید.

محصولات آرایشی برند ایرانی یا خارجی؟

بنا به گفته رییس سازمان مبارزه با قاچاق کشور (سید مجید رضوی) بسیاری از لوازم آرایشی به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده و مصرف‌کنندگان نمی‌توانند از صحت کیفیت آنها مطمئن شوند با توجه به تحریم‌های موجود در کشور که دلیلی بر بالا رفتن قیمت محصولات خارجی شده است خیلی از مصرف‌کنندگان به برندهای ایرانی از جمله مای و سینره و کالیستا و … که از محبوب‌ترین‌ها هستند روی آورده‌اند. برندهای مختلفی در ایران مشغول به کار هستند که 3 تا از بهترین‌ها را معرفی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *