مجله زیبایی

آشنایی با تمام مراقبت های بعد از هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفوتراپی معمولا جز اولین سوالاتیست که افراد در هنگام انتخاب نوع درمان مناسب از متخصصین پوست و مو می‌پرسند. از دیگر نگرانی‌های افراد این است که آیا این درمان واقعاً نتیجه بخش خواهد بود؟ قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که آیا هایفو نتیجه بخش است یا نه، با نحوه عملکرد دستگاه هایفوتراپی شروع می‎‌کنیم تا نتایجی را که همه در مورد آن صحبت می‎ کنند به دست آوریم.

HIFU یا high frequency ultrasound به معنی سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است. در این روش، امواج متمرکز روی لایه‌های عمیق‌تر پوست صورت (یا گردن) اثر می‌گذارد. هدف هایفو گرم کردن سریع سلول‌های پوست تا دمایی است که به سلول‌ها آسیب برسد. این آسیب در واقع سلول‎‌ها را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک کرده و وارد فرایند بازسازی می‌کند. کلاژن منجر به سفت‌تر شدن پوست می‌‎شود.

البته باید بدانید که تمام این فرایند در لایه‌های زیرین سطح پوست اتفاق می‌افتد. بنابراین هیچ آسیب واقعی به لایه بالایی پوست وارد نمی‎ شود. اما با این حال، یکسری مراقبت‌های ضروری وجود دارد که بعد از انجام هایفوتراپی باید انجام شود. از قبیل قرار نگرفتن در مقابل خورشید، عدم مصرف نوشیدنی‌های الکل دار، عدم استفاده از حمام آب داغ و بسیاری از مراقبت‌های دیگر که بهتر است نسبت به انجام آن‌ها حساس باشید.

زنان بالای سی سال که شلی پوست خفیف تا متوسط دارند در واقع متوجه خواهند شد که بیشترین نتایج را از یک درمان موثر تجربه می‎کنند. کسانی که پوست آسیب‌دیده‌تر یا شلی پوست شدیدتری دارند، ممکن است به درمان‌های بیشتری نیاز داشته باشند تا نتایج محسوس‌تری را ببینند. نتایج قبل و بعد از هایفو را می‌توان در اطراف چشم افراد مشاهده کرد. با پوست کاملاً سفت‎تر و کاهش قابل توجه چین و چروک این قضیه کاملا مشهود خواهد بود.  همچنین نتایج شگفت انگیز مشابه در اطراف دهان، به طور کلی چهره‌ای شاداب‏تر و جوان‏تر به افراد هدیه می‎دهد.

یک خانم دراز کشیده یا چشمان بسته پزشک در حال جوانسازی صورت او با دستگاه هایفوتراپی

موارد کاربرد هایفوتراپی

بعد از آشنایی با تمام مراقبت‌های هایفوتراپی، از کاربردهای اصلی هایفوتراپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چین و چروک کمتر: مزیت اصلی درمان هایفو این است که به کاهش قابل توجه چین و چروک کمک می‎کند.
  • پوست سفت‌تر: قابل توجه‎ترین نتیجه همیشه سفت شدن پوست افتاده است. نه تنها پوست سفت‌تر، بلکه به طور کلی پوست صاف‎تر را ارئه می‎دهد (کسانی که به فیلترهایی با پوست صاف نیاز دارند).
  • لیفت غیرمنتظره: پوست سفت‎تر و چین و چروک کمتر منجر به لیفت کلی ظاهر صورت، مانند بلند کردن گونه‎ها، پلک‎ها یا ابروها می‎شود.
  • تقویت خط فک: اگر درمان هایفو شما به طور خاص برای درمان پوست اطراف خط فک و گردن باشد، منجر به تقویت خط فک طبیعی شما می‎شود.

هنگامی که تمام مزایای زیبایی شناختی بالا را با هم ترکیب کردید، به راحتی متوجه خواهید شد که چرا این روش نتیجه بخش است و چرا به سرعت تبدیل به یک روش محبوب در صنعت زیبایی برای کسانی شده است که به دنبال زیبایی و جوانسازی پوست خود هستند.

 هایفو با اعمال انرژی فراصوت با قدرت بالا در زیر پوست کار می‎کنند. این سیستم روی لایه‌های عمیق‌تر پوست و کلاژن کار می‌‎کند، بدون اینکه به بافت‌های دیگر یا پوست خارجی آسیب برساند. این یکی از دلایلی است که درمان هایفو را بسیار موثر کرده است. اثرگذاری هایفو روی پوست عمیق‌تر شده و پوست درمان نشده را به صورتی کاملا موثر بهبود می‎بخشند. این در مقایسه با سایر درمان‌های ضد پیری پوست مانند لایه برداری با لیزر یا لایه برداری شیمیایی است که روی سطح پوست عمل می‎ کنند.

انجام هایفوتراپی با دستگاه هایفو روی صورت یک خانم + مراقبت های بعد از هایفوتراپی

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

اکثر افراد می‎ توانند برای شروع با یک درمان اولترافورمر هایفو شروع کنند. با این حال، در برخی موارد ممکن است دو درمان با فاصله سه یا چهار ماه انجام شود. درمان‌ها ممکن است سالانه برنامه‌ریزی شوند، اما دفعات آن توسط متخصص زیبایی شما تعیین می‌شود. درمان اولترافورمر یکی از آن درمان‌هایی است که شما تمایل دارید تا ماه‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوید. این ماهیت درمان و عمقی است که در آن انرژی اولتراسوند به لایه ‎های پوست می‎رود.

مراقبت‎های بعد از هایفوتراپی تنها موضوعی نیست که باید به آن توجه شود. بلکه باید به موضوع انجام این عمل برای افراد خاص نیز، اشاره شود. در حقیقت این روش برای افرادی مناسب است که خواستار جوانسازی و لیفت صورت خود هستند. هم چنین این روش می‎تواند برای افرادی که مشکلات پوستی متعددی را تجربه می‎کنند موثر واقع شود. مراجعه به متخصصین پوست و زیبایی برای تشخیص اینکه این روش برای شما مناسب است یا خیر، می‎تواند کمک شایانی به بهبود شلی پوست و جوانسازی پوست شما کند.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

در حقیقت امروزه به روش‌های مختلفی می‎توان به جوانسازی و بهبود مشکلات پوستی پرداخت. یکی از این روش‎های موثر استفاده از سیستم هایفوتراپی است. برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام درمان برای شما بهترین است، این راهنما اینجاست تا به شما کمک کند بهترین روش را برای پوست خود انتخاب کنید. هایفوتراپی یک روش بدون درد صورت و بدن است.

انجام مراقبت های بعد از هایفوتراپی روی صورت یک خانم جوان

از هر دو فناوری اولتراسوند و فرکانس رادیویی برای سفت کردن پوست و کاهش چین و چروک، افتادگی، ظاهر سلولیت و مناطق ناخواسته چربی استفاده می‎کند. این درمان به روشی غیر تهاجمی برای بهبود بافت کلی پوست انجام می‎شود. فناوری این درمان قادر است لایه‌های عمیق‌تر پوست را با خیال راحت و بدون نیاز به جراحی وادار به بهبود کند. بعد از انجام این روش، باید به مراقبت‎های بعد از هایفوتراپی بپردازید. 10 مورد از این مراقبت‌ها شامل موارد زیر است:

  • مصرف نوشیدنی‌های الکل دار را کاهش دهید
  • سعی کنید در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.
  • هر روز آب بیشتری برای جوانسازی و رطوبت رسانی به پوست خود بنوشید.
  • به هیچ وجه از حمام آب داغ استفاده نکنید، چرا که آسیب بیشتری به پوست شما وارد می‌کند.
  • به هیچ عنوان از کمپرس آب سرد و یخ استفاده نکنید.
  • بعد از چند روز از این درمان، می‌توانید از محصولات پوستی متناسب با پوست خود استفاده نمایید.
  • می‎توانید بعد از انجام این روش آرایش کنید.
  • سعی کنید در روز استفاده از هایفوتراپی به هیچ عنوان به پوست خود دست نزنید و آن را حتی نخارانید، چرا که پوست شما هنوز آسیب دیده است.
  • از استرس دوری کنید.
  • از فعالیت‎ های پر تحرک بپرهیزید.

در مجموع مراقبت‎های بعد از هایفوتراپی می‎تواند به جوانسازی و لیفت پوست شما کمک شایانی کند. سعی کنید از متخصصین و کارشناسان مجرب در این حوزه کمک بگیرید.

فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا

سوالات متداول

  • هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

اکثر افراد می‎ توانند برای شروع با یک درمان اولترافورمر هایفو شروع کنند. با این حال، در برخی موارد ممکن است دو درمان با فاصله سه یا چهار ماه انجام شود. درمان‌ها ممکن است سالانه برنامه‌ریزی شوند، اما دفعات آن توسط متخصص زیبایی شما تعیین می‌شود. درمان اولترافورمر یکی از آن درمان‌هایی است که شما تمایل دارید تا ماه‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوید. این ماهیت درمان و عمقی است که در آن انرژی اولتراسوند به لایه ‎های پوست می‎رود.توجه به مراقبت های هایفوتراپی در درمان سریع تر کمک بسیاری میکند.

  • دستگاه هایفوتراپی را از کجا بخریم؟

با توجه به برندهای مختلفی که در بازار دیده میشود خرید از مراکز معتبر یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا ارائه دهنده با کیفیت ترین تجهیزات و دستگاه های پزشکی میباشد.شما میتوانید دستگاه هایفوتراپی را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا از فروشگاه شفا تهیه کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66478248-021 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *