مجله زیبایی

معرفی کامل انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از دستگاه های جدید و پیشرفته است که برای رفع انواع مشکلات پوستی و موارد دیگر استفاده می شود. ب هر انسانی ممکن است در طول زندگی خود به مشکلات پوستی دچار شود و برای رفع آن ناچار به استفاده از لیزر شود. این مشکلات و عارضه‌ های پوستی شامل لک ها و خال های ریز و درشت و رنگی است. دستگاه کیوسوئیچ از جمله دستگاه های پرطرفدار در رفع انواع لک های پوستی می باشد.

این عارضه ها احتمال دارد بر روی پوست قسمت های مختلف بدن ایجاد شود و مختص یک ناحیه از بدن نیست. وجود چنین مشکلاتی بر روی پوست به ویژه پوست صورت قطعا بر زیبایی آدمی تاثیری مستقیم دارد. رای اینکه بدانید مزایا و معایب استفاده از این وسیله چیست؟ حتما ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

همچنین شما عزیزان می توانید برای آشنایی کامل با لیزر کیوسوییچ ، به مقاله ” لیزر کیوسوئیچ چیست و کاربرد آن در جوانسازی و درمان ” مراجعه نمایید.

دستگاه کیوسوئیچ چیست ؟

دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای نابود کردن و یا حداقل کمرنگ‌تر کردن انواع لکه های پوستی که حاصل کهولت سن است، مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لیزر یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای درمان لک های پوستی و یا به حداقل رساندن آن ها است. استفاده از این دستگاه و تکنیک اجرای آن، روشی است که در یک جلسه  انجام می شود. لیزر کیوسوئیچ با طول موجی مشخص و مطابق با معیارهای دیگر بر سطح مورد نظر تابانده می‌شود و جذب رنگدانه های پوست می گردد.

روش انجام جوانسازی با دستگاه کیوسوئیچ

چین و چروک های سطحی و عمقی، انواع لک و کک و مک، خال و خشکی ها و پوسته پوسته شدن از شایع ترین معضلات پوستی است. این مشکلات شاید سلامت فرد را چندان تحت تاثیر قرار ندهد، اما قریب به یقین موجب افت و نابودی اعتماد به نفس آدمی می شود.

مزایا دستگاه لیزر کیوسوئیچ روی صورت یک خانم جوان و خندان

مزایای دستگاه لیزر کیوسوئیچ

محافظت از جوانی پوست و شادابی آن، روند بروز این مشکلات را کند می کند. با اطلاع از روش های جوانسازی، می توانید به پوست خود کمک زیادی کرده و روند پیر شدن آن را تا حد قابل ملاحظه ای به تاخیر بیاندازید. در کنار تمامی راهکارها، استفاده از لیزر کیوسوییچ به شما پیشنهاد می شود.

دستگاه کیوسوئیچ به از بین بردن انواع لک ها و ضایعات پوستی کمک شایانی می کند. قارچ های پوستی را از بین می برد و پوست را تحریک و ترغیب به تولید کلاژن می کند. این دستگاه به دلیل ارتباط کم با پوست نسبت به سایر لیزرها، عوارض کمتری داشته و به بافت پوست صدمه کمتری می زند.

انجام عمل جوانسازی پوست، به قرینه سازی و هماهنگی اجزای چهره کمک می کند. لیزر کیوسوئیچ، لیزری پیشرفته و غیرتهاجمی است که به تولید امواج نوری قوی با طول موج های ۵۳۲ و ۱۰۶۴ ناتومتر می پردازد.

سه عدد دستگاه لیزر کیوسوئیچ الکساندرایت ، روبی و ان دی یانگ

انواع لیزر کیوسوئیچ

دستگاه کیوسوییچ دارای تنوع است و این تنوع و تفاوت از میله های کریستالی به کار رفته در بخش داخلی دستگاه لیزر نشات می گیرد. میله ها سبب اختلاف در طول موج ها می شوند و در نهایت اندازه طول موج ها تعیین می کند که هر دستگاهی در چه زمینه ای مورد استفاده قرار گیرد. انواع لیزر کیوسوئیچ شامل موارد زیر هستند:

دستگاه لیزر الکساندرایت (Alexandrite Laser)

این دستگاه جهت رفع انواع لک های قهوه ای و تیرگی ناشی از آفتاب سوختگی به کار می رود. قابلیت دیگر این لیزر از بین بردن رنگ های سیاه تتو و هاشور است.

دستگاه لیزر ان دی یاگ (ND:YAG Laser)

این نوع لیزر بیشتر در راستای جوانسازی پوست، رفع آثار زخم های تیره و حتی از بین بردن لکه های تیره مادرزادی فعال، مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر کاربرد دستگاه لیزر کیوسوئیچ، پاکسازی و محو انواع خالکوبی است.

دستگاه لیزر روبی (Ruby Laser)

این دستگاه در پاک کردن رنگ های غیر متداول در هنر خالکوبی و تتو، مانند آبی و سبز پسته ای بسیار کاربرد دارد.

سه عدد دستگاه لیزر کیوسوئیچ الکساندرایت ، روبی و ان دی یانگ

آموزش کار با دستگاه کیوسوئیچ

انرژی دستگاه کیوسوئیچ ان دی یاگ جذب ملانین آبی و سیاه شده و ملانین از هم می پاشد تا بتواند سیستم لنفاوی آن را متابولیزه کند و خالکوبی ها و رنگدانه ها بدون هیچ گونه آسیب و ایجاد عارضه ای برداشته شود‌. برای انجام کار و گرفتن نتیجه عالی و رضایت بخش، باید هندپیس دستگاه دقیقا بر روی نقطه ای قرار گیرد که قرار است پاکسازی شود.

باید در نظر داشت کار با دستگاه لیزر کیوسوییچ مستلزم رعایت نکاتی است که رعایت آن ها در افزایش سطح کیفی کار و  طول عمر دستگاه بسیار موثر واقع می شود. این نکات شامل:

  • قرار دادن دستگاه لیزر در محیطی با دمای پایین و هوایی نسبتاً خنک بوده که باعث حفظ سلامت، جلوگیری از خراب شدن دستگاه و در نهایت تضمین طول عمر آن می شود.
  • تمیز کردن و پاکسازی مداوم هندپیس دستگاه نیز عاملی است که از آسیب رسیدن به دستگاه لیزر می کاهد و کیفیت کار لیزر را افزایش می دهد.

جوانسازی صورت یک خانم با لیزر کیوسوییچ ND:YAG

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ

قیمت این دستگاه لیزر، به دلایل و عوامل متعددی بستگی داشته و با توجه به همین فاکتورها متغیر است. این عوامل شامل نوع دستگاه، مدل دستگاه، برند، سطح کیفیت، تکنولوژی ها و آپشن های متنوعی که در آن به کار رفته و در نهایت فروشنده و تاثیر آن در تعیین نرخ، می باشد.

لازم به ذکر است که نوسانات قیمت ارز نیز مولفه ای بسیار مهم و غیر قابل انکار در ارزش گذاری این دستگاه است. قیمت دستگاه لیزر کیوسوییچ مانند لیزر موهای اضافه و زائد صورت و بدن به برند محصول، ویژگی ها و مزایای دستگاه و تعداد شات ها وابسته است.

اگر به دنبال یک دستگاه کیوسوئیچ قیمت مناسب و کارکرده هستید، پیشنهاد ما به شما محصول adss است. این دستگاه در سال ۲۰۱۷ تولید و به بازار عرضه شده است. دستگاهی ۸۰ هزار شاتی است که پاکسازی تتو، رنگ و پیگمنت یکی از ویژگی های آن است. متقاضیان عزیز برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز محصولات بهتر است با نمایندگی های فعال در ارتباط باشند.

زیباسازی چانه یک خانم با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

کلام آخر

همانطور که می دانید؛ لیزر این توانمندی را داراست که زیبایی را برای پوست اشخاص به ارمغان بیاورد. از لیزر در کاهش لکه ها و چروک ناشی از افزایش سن، درمان زخم ها و پاک کردن رگ های عنکبوتی استفاده می شود. لیزر کیوسوئیچ اکسل V در این زمینه پرچمدار بوده و پیشتاز است. قابلیت جوانسازی و درخشندگی پوست نیز یکی دیگر از خدمات لیزر است که دستگاه جنسیس با داشتن ویژگی هایی چون ایمنی و پایداری، خود را در این حوزه مطرح و معروف کرده است.

منابع: verywellhealth

فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا

سوالات متداول

  • انواع لیزر کیوسوئیچ کدام اند؟

انواع لیزر دستگاه کیوسوییچ عبارتند از: لیزر الکساندرایت Alexandrite ، لیزر ان دی یاگ ND:YAG و لیزر روبی Ruby.

  • مزایا دستگاه لیزر کیوسوئیچ چیست؟

از مزایا و فواید لیزر کیوسوییچ می توان به رفع کک و مک، کاهش چین و چروک، کوچک کردن منافذ پوست و بهبود رنگ بافت و از بین بردن تتو اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *