مجله زیبایی

بهترین برند دستگاه میکرونیدلینگ و قیمت روز آن چیست؟

درماپن یا میکرونیدلینگ یک تکنولوژی مدرن است که با وارد کردن سوزن‌های ریز به پوست اقدام به جوان‌سازی آن می‌کند. سوزن‌های موجود باعث نابودی غلظت کلاژن‌ها می‌شود و آن‌ها را تحریک می‌کند. با تحریک کلاژن، پوست شروع به کلاژن‌سازی جدید کرده و باعث ترمیم آسیب دیدگی‌های موجود می‌شود. همچنین به عنوان روشی برای لایه‌برداری و پاک سازی پوست نیز کاربرد دارد.

دستگاه میکرونیدلینگ دارای دو نوع خانگی و نوعی حرفه‌ای که در مراکز زیبایی از آن استفاده می‌شود، است. در ادامه این مقاله قرار است بهترین دستگاه میکرونیدلینگ و قیمت روز آن را بررسی کنیم. همچنین به معرفی تخصصی بهترین برند دستگاه میکرونیدلینگ و قیمت روز آن  بپردازیم.

دستگاه میکرونیدلینگ چیست؟

یکی از روش‌های مورد استفاده در صنعت زیبایی، روش میکرونیدلینگ است. این دستگاه در موارد مختلف مثل میکرونیدلینگ ابرو یا مو و یا پوست می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه دارای یک سری سوزن در قسمت سر آن است که با وارد کردن ضربه‌هایی به سطح پوست باعث ایجاد حفره‌های ریز بر روی آن می‌شود.

حفره‌ها به نوعی راهی برای نفوذ دارو‌های مختلف درمانی به داخل پوست است. این تزریق به پوست می‌تواند شامل انواع ویتأمین‌ها یا مواد مورد نیاز پوست صورت باشد و پوست را تحریک به کلاژن‌سازی کند. ساخت کلاژن در پوست باعث ترمیم بخش‌های آسیب دیده خواهد شد.

انواع دستگاه میکرونیدلینگ

دستگاه‌های مختلفی برای انجام میکرونیدلینگ وجود دارد که به صورت دستی یا الکتریکی کار می‌کنند و همچنین دستگاه مخصوص میکرونیدلینگ خانگی و یا حرفه‌ای مورد نیاز در کلینیک‌های پوست و مو نیز وجود دارد.

میکرونیدلینگ حرفه‌ای دارای یک دستگاه غلطکی و صفحه منحنی شکل است که سوزن‌های ظریف با کیفیت در آن قرار دارد. این سوزن‌ها دقت نفوذ زیادی در پوست دارد و باعث ایجاد زخم یا آسیب در پوست نمی‌شود. این دستگاه بدون ایجاد هر نوع زخم یا خراشی روی پوست حرکت داده می‌شود و تا عمق مناسبی از پوست فرو می‌رود.

دستگاه میکرونیدلینگ خانگی استفاده نسبتاً راحت و هزینه کمتری دارد. این دستگاه بدون نیاز به پزشک متخصص می‌تواند استفاده شود. البته استفاده از آن کار راحتی نیست. معمولاً هر روش مربوط به پوست که با سوزن همراه باشد، باید با اصول خاص انجام شود تا از بروز عفونت یا التهاب ممانعت کند. پس قبل از استفاده از میکرونیدلینگ خانگی باید بهداشت دستگاه و پوست کاملاً رعایت شود. معمولاً پس از زدن سرم به پوست، دستگاه با فشار ملایم بر روی پوست صورت حرکت داده می‌شود.

نوع دیگری از میکرونیدلینگ به نام میکرونیدلینگ پرتونگاری وجود دارد که از مؤثرترین روش‌های جوان سازی پوست است. در این روش معمولاً سوزن‌های دستگاه انرژی رادیوفرکانسی را به زیر پوست انتقال می‌دهند. گرم شدن لایه‌های زیرین پوست، به بهبود مشکلات پوست و تولید کلاژن و الاستین کمک فراوانی می‌کند.

درمارولر دستی

درمارولر چیست؟

دستگاه میکرونیدلینگ دارای درمارولر است. درمارولر وسیله‌ای دارای غلطک است و دور تا دور آن از سوزن‌های ریز و تیز تشکیل شده است. با حرکت دادن این غلطک بر روی پوست، سوزن ها تا محدوده مشخصی از عمق پوست فرو ‌می‌روند و باعث تحریک کلاژن‌های موجود در پوست می‌شوند.

پس از آن در غشاء میانی پوست کلاژن و الاستین شروع به فعالیت می‌کنند. این روش معمولاً برای بهبود اسکار‌های موجود در پوست کاربرد دارد. برای آشنایی با بهترین برند دستگاه میکرونیدلینگ و قیمت روز آن، باید بدانید درومالر باید به طور منظم تعویض گردد.

درماپن چیست؟

درماپن دستگاهی برای انجام میکرونیدلینگ عمودی در سطح پوست است. این دستگاه مثل لیزر است و با انواع پیلینگ‌های شیمیایی قابل مقایسه است. این دستگاه به عنوان مکملی برای روش‌های درمانی دیگر پوست به کار می‌رود و همچنین می‌تواند به تنهایی نیز کاربرد داشته باشد. موارد مصرف این دستگاه دارای ۹ یا تعداد بیشتری میکرونیدل است. این میکرونیدل‌ها بعد از هر درمان تعویض می‌شوند.

برای درمان با استفاده از درماپن معمولاً میزان نفوذ سوزن‌ها در پوست را تا ۲ میلی‌متر تنظیم می‌کنند و با سرعت ۲۵ ضربه در هر ثانیه تا ۹۰ ضربه در هر ثانیه می‌تواند استفاده شود. معمولاً با استفاده از این درماپن در هر ثانیه ۲۵۰ تا ۸۰۰ سوراخ ریز در سطح پوست به وجود می‌آید.

دستگاه میکرونیدلیتک درماپن عمودی

کاربرد میکرونیدلینگ

استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ برای پوست کاربرد‌های فراوانی دارد.

۱. جوانسازی پوست و رفع چین و چروک آن: یکی از اصلی‌ترین کاربرد‌های این روش درمان از بین بردن چین و چروک‌های موجود در پوست است. معمولاً با بالا رفتن سن میزان تولید کلاژن کاهش پیدا کرده و باعث افتادگی پوست می‌شود. با استفاده از این روش مواد مغذی به پوست تزریق می‌کنند و میزان تولید کلاژن و الاستین پوست را افزایش می‌دهند.

۲. درمان جای جوش و آکنه: برای کاهش جای جوش و آکنه معمولاً می‌توان از تکنیک ترمیم ‌سازی و بازسازی مجدد استفاده کرد. پس از ایجاد روزنه‌هایی بر روی پوست که زخم می‌شوند، در صورت انجام مراقبت‌های لازم، جای زخم‌های قبلی هم تا حد زیادی بهبود می‌یابد.

۳. کاهش میزان ترک‌های به وجود آمده پس از کاهش و افزایش وزن و یا حاملگی: از اصلی‌ترین قابلیت‌های پوست می‌توان به کشسانی بودن آن اشاره کرد. زمانی که در گذر زمان پوست دچار فشار شدید می‌شود و حالت اصلی خود را در بخش‌های مختلف بدن مثل شکم یا بازو‌ها از دست می‌دهد. روش میکرونیدلینگ برای درمان حالت‌های پوست و بهبود آن‌ها، تا حد زیادی تأثیر دارد.

۴. از بین بردن جای زخم و سوختگی‌های شدید

۵. درمان تیرگی و لکه‌های مختلف موجود در پوست

قیمت بهترین دستگاه میکرونیدلینگ

استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ برای مصرف زیبایی در مطب‌های پزشکی رواج بسیار زیادی یافته است. برند و اصالت دستگاه میکرونیدلینگ در قیمت آن تأثیر بسیار زیادی دارد. در کشور ما به دلیل واردات این دستگاه‌ها، قیمت نسبتاً بالایی برای خرید آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. برای آشنایی با بهترین برند دستگاه میکرونیدلینگ و قیمت روز به سایت شفا مراجعه نمایید.

درماپن

نتیجه‌گیری

در این مقاله درباره بهترین برند دستگاه میکرونیدلینگ و قیمت روز آن صحبت کردیم. معمولاً استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ به صورت خانگی یا حرفه‌ای انجام می‌شود. استفاده از دستگاه‌های حرفه‌ای در کلینیک‌های تخصصی از کیفیت و قدرت بالاتری برای رسیدن به پوست‌ایده‌آل برخوردار است. همچنین قیمت انجام میکرونیدلینگ در مطب‌های زیبایی نسبت به خریداری دستگاه میکرونیدلینگ خانگی مقرون به صرفه‌تر است.

قبل از استفاده از هر کدام این دستگاه‌ها می‌توانید اطلاعات موجود در این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید و نسبت به کارایی و کاربرد آن‌ها آگاهی کامل داشته باشید و سپس تصمیم به استفاده از آن‌ها بگیرید.

فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا

سوالات متداول

  • دستگاه میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ نوعی روش جدید تحریک مکانیکال پوست است که نتایج درخشانی را در درمان ضایعات پوستی و زیبایی به دست آورده است. گفته می‌شود نیدلینگ حرفه‌ای پوست یکی از سریع‌ترین فرآیندهای درمانی پوست است و این روش برخلاف داروهای شیمیایی و یا لیزر درمانی، آسیب حداقلی به پوست وارد می‌کند.

  • قیمت دستگاه میکرونیدلینگ چقدر است؟

با توجه به انواع مختلف دستگاه میکرونیدلینگ از جمله درمارولر و درماپن، قیمت دستگاه میکرونیدلینگ نیز متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *